Настоящите Общи условия уреждат правилата и процеса на покупко-продажба между онлайн магазина (наричан по-долу магазин), собственост на фирма Био Фреш ООД и неговите потребители/клиенти.

Понятия

1.Био Фреш ООД е фирма, регистрирана в Търговския регистър с ЕИК: 115587387, със седалище с.Царацово, община “Марица”, обл.Пловдив, м.”Три могили”, кв.28, №42 , предоставящо стоки онлайн чрез електронната платформа: https://biofresh.bg/
2. Клиент – физическо или юридическо лице, което е регистрирало свой клиентски профил и се е съгласило с настоящите условия;
3. Клиентски профил – информация за клиента, която е предоставена при попълването на регистрационния формуляр и съхранявана от магазина с цел обслужване;
4. Продажна цена – цената за определено количество стока, включваща ДДС, но без включени транспортни разходи, ако има такива.
Покупка
За да може да извършва заявки за покупка на стоки, клиентът трябва да се регистрира и да си създаде клиентски профил, което изисква да изрази съгласие с условията за ползване на магазина.

При попълване на регистрационния формуляр от страна на клиента се изисква:

1. За физическо лице – име, фамилия, адрес, телефон и e-mail адрес;
2. За юридическо лице – име на търговското дружество, ЕИК, адрес, МОЛ, телефон, e-mail адрес.
При попълване на регистрационната форма клиeнтът гарантира, че предоставените данни са коректни. В случай, че клентът предостави грешни данни, магазинът има право да изтрие поддържания профил, без предварително предупреждение. Клиентът носи пълна отговорност за опазване на паролата си за достъп, както и за всички действия, които биват извършвани чрез неговия клиентски профил.

Доставка

Доставката на поръчаната стока се извършва чрез куриерски фирми ЕКОНТ и СПИДИ  до посочен от клиента адрес или до офис на доставчика ( по усмотрение на клиента). Срокът за извършване на доставка е 3 (три) работни дни от датата, на която е постъпила и потвърдена заявката, ако е направена до 13ч. или до 4 (четири) работни дни, ако е направена след 13ч. Доставки се правят всеки делничен ден от 9:00 до 18:00ч. и до 14:00ч. в събота. Не се извършват доставки в неделя, както и на официални празници.
Цената на всяка една доставка се изчислява автоматично, преди да бъде потвърдена заявката. При заявка на стойност над 60лв., доставката е безплатна.
Възможности за отказ от поръчан продукт и рекламация
Според ЗЗП клиентът има право да върне поръчаната стока в срок от 7 (седем) работни дни от датата на получаване на продукта, при условие, че цялостта на и търговския вид на стоката не са нарушени. При този случай транспортните разходи са за сметка на клиента;
Релкамация е възможна при несъответствие на получените стоки с поръчаните и при липса на продукт от пратката. В тези случаи се извършва замяна или съответно повторно изпращане на липсващи продукти, като транспортните разходи са изцяло за сметка на магазина;
В случай, че липсват продукти от пратката и магазинът не може да удовлетвори поръчката, тоест няма складови наличности от дадения продукт, магазинът може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако потребителят откаже замяна на продуктите, магазинът се ангажира с възстановяването на съответната сума.

Защита на личните данни

С цел извършване на услугата по продажба на стока е необходимо подаване на лична информация от страна на потребителя. Тази информация е защитена от Закона за защита на личните данни. Дадената от Вас лична информация се използва единствено за изпълнение на вашата поръчка и не се споделя с трети лица.

Промяна на цени и стоки
Стоките и цените, посочени в платформата могат да бъдат променяни по всяко време, без непременно уведомяване на потребителите. Потребителят плаща цената, която е посочена като актуална в момента на даване на поръчката;
При намаление на цените, новата цена се обявява под старата, която е зачертана;
При допуснати технически грешки от страна на потребителя, относно необходимата информация, която се предоставя от него за извършване на поръчката, магазинът има право да откаже постъпилата поръчка, без да дължи обезщетение на потребителя.

Закон за защита на потребителите

Според ЗЗП основните характеристика на продукта са описани в страницата за представяне на съответния продукт;
Цената на стоката е изписана на същата страница, на която е представен дадения продукт;
Стойността на транспортните разходи не е включена в цената на стоките. Тя е посочена отделно в поръчката и се начислява при определяне на крайната цена при доставка;
При използване на предоставените телефони и всякакви форми на контакт няма начислена допълнителна стойност;
Според закона за защита на потребителите, клиентът има право да се откаже от поръчаните продукти в рамките на 7 (седем) работни дни от получаването им. При този случай целостта на продуктите, както и търговския им вид не трябва да бъдат нарушени. В оказания случай транспортните разходи се поемат от клиента.

Начини на плащане

Плащането на стоките се осъществява при доставка от страна на куриерски фирми ЕКОНТ и СПИДИ чрез наложен платеж, който включва цената на стоката с ДДС и транспортните разходи.
Он-лайн плащане чрез PayPal акаунт. Препраща към страницата на PayPal за да извършите онлайн плащане с Вашия акаунт в системата на PayPal. Повече за начините за плащане и услугите на PayPal може да научите на официалният сайт на PayPal. Обърнете внимание, че за да ползвате този начин на плащане е необходимо да имате акаунт в PayPal. Ако нямате е необходимо да си създадете такъв в сайта на PayPal.