В тази секция може да откриете важна информация за Вашата поръчка. Моля, потърсете отговори на въпросите, които Ви интересуват преди да се свържите с нас.


1.Въпроси свързани с регистрацията Ви.

  • Задължително ли е да имам регистрация за да направя поръчка?Не е задължително да имате регистрация за да направите поръчка, но ако сте регистриран потребител много по-лесно и бързо бихте могли да осъществите поръчката си.
    *Предимството да имате регистрация е, че можете спокойно да проследите поръчката си, както и да преглеждате предишни поръчки. Може да запазите продукти в кошницата си за по-късна поръчка и да добавите продукти в любими
  • Как мога да се регистрирам? – Регистрацията става чрез бутона „Регистриране“, който води до нова страница за попълване на потребителско име, имейл адрес и парола. Също така може да се регистрирате чрез профила си във Фейсбук.
  • Мога ли да изтрия профила си? – Разбира се, пишете ни на: online-shop@biofresh-bg.com , че желаете профила Ви да бъде изтрит.

2.Въпроси свързани с поръчката Ви и доставката й.

  • Как мога да поръчам? – След като добавите желаните продукти в кошницата си, е нужно да натиснете бутона „Поръчка“ и да попълнете нужната информация за доставка и начин на плащане.
  • Ще получа ли телефоннно обаждане за поръчката ми? – Ако желаете обаждане за потвърждаване на поръчката Ви, моля впишето го като бележка към поръчката. В противен случай, бихме Ви безпокоили само, ако нямаме налични продуктите от поръчката Ви.
  • Какъв е срока за получаване на поръчка? Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни. Срокът зависи от наличностите в нашия склад. Поръчки, направени до 15 часа, се изпълняват още на същия ден в 90% от случаите.
  • Мога ли да поръчам по телефона? – Разбира се, може да ни позвъните в работно време (Понеделник-Петък: 08:30 – 14:30) за поръчки и въпроси на телефон: +359 894 509 155. Както и да ни пишете на имейл адрес: online-shop@biofresh-bg.com
  • Как мога да платя поръчката си? -Плащането на поръчки от онлайн магазина се извършва чрез наложен платеж, с карта (Visa, MasterCard, Maestro и др.), PayPal или посредством банков превод по сметка:Банка: ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
    Сметка: BG65UBBS80021091357340
    Титуляр: БИО ФРЕШ ООД
    Причина: номер на поръчкат
  • Как мога да получа фактура за поръчката си? – Може да заявите фактура към поръчката си още при финализирането и. В случай, че не получите електронна или хартиена такава, може да се свържете с нас на имейл адрес: online-shop@biofresh-bg.com и ние ще Ви съдеистваме.
    * Моля, впишете какъв вид фактура желаете в полето за бележки.
  • Мога ли да направя поръчка с доставка извън България? – Да, онлайн магазинът на Biofresh прави доставки на територията на цяла България, както и до всички държави в рамките на Европейския съюз.
  • Каква е цената за доставка?  – стандартната достава за рамкиите на България е:
    –  За поръчки под 49 лв. цената за доставка до офис на куриерска фирма Еконт или Спиди е 4.20 лв., а до личен адрес е 6,20лв.
    –  Доставката за поръчки
    над 49 лв. е безплатна.
    * за доставки извън България може да прочетете тук
  • Мога ли да направя добавка към вече направена поръчка? – Да, разбира се! Може да ни се обадите на тел: +359 894 509 155 и да ни информирате за промените по поръчката Ви или да направите нова поръчка, като в бележките под нея може да впишете, че е добавка към вече съществуваща такава.
  • Колко време пратката ми би пристояла в офис на куриерската фирма за доставки? – Имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си от офис на Еконт или Спиди, след което бива върната при нас.
  • Поръчката ми е объркана, какво да направя? – Понякога стават грешки и се извиняваме, ако попаднете на такава. В такъв случай може да ни пишете (на Viber или имейл адрес:online-shop@biofresh-bg.com)  или да ни се обадите:+359 894 509 155 , за да уточним проблема и евентуалната замяна.
  • Завърших поръчката си, но плащането ми не беше удобрено?  – Възможно е плащането да бъде отказано от банката издател на Вашата карта. Наш служител ще се свърже с Вас до 24 часа, за потвърждаване на поръчката. Ако не се свържем с Вас, може да ни пишете: online-shop@biofresh-bg.com или позвъните:+359 894 509 155
  • Връщане и замяна на продукт, как става? – Можете да върнете или замените продукт в срок от 14 дни от датата на покупка, при условие, че са запазени целостта и търговския вид на продукта. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по банков път. Всички такси, свързани с възстановяване на сумата са за сметка на купувача. За повече информация, моля да се свържете с нас на имейл: online-shop@biofresh.bg.com