Възможности за отказ от поръчан продукт и рекламация:
- Според ЗЗП клиентът има право да върне поръчаната стока в срок от 14 (четеринадесет) работни дни от датата на получаване на продукта, при условие, че цялостта на и търговския вид на стоката не са нарушени. При този случай транспортните разходи са за сметка на клиента;
- Релкамация е възможна при несъответствие на получените стоки с поръчаните и при липса на продукт от пратката. В тези случаи се извършва замяна или съответно повторно изпращане на липсващи продукти, като транспортните разходи са изцяло за сметка на магазина;
- В случай, че липсват продукти от пратката и магазинът не може да удовлетвори поръчката, тоест няма складови наличности от дадения продукт, магазинът може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако потребителят откаже замяна на продуктите, магазинът се ангажира с възстановяването на съответната сума;
- Възстановяването на суми, направени с банкова карта става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането в срок от 14 (четиринадесет) дни.